محل لوگو

صدای زیاد لباسشویی هنگام خشک کردن لباس


صدای زیاد لباسشویی هنگام خشک کردن لباس

علت اصلی صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کردن چیست؟؟

 

علت صدای تق تق ماشین لباسشویی در هنگام خشک کن ممکن است معیوب شدن قطعاتی مانند بلبرینگ و کاسه نمد باشد. استفاده غلط از لباسشویی به مرور زمان منجر به خرابی این دو قطعه می‌شود‌. حجم لباس‌هایی که در داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار می‌دهید، نباید بیشتر از حد مجاز باشد‌. وقتی حجم یک دستگاه هفت کیلو است، این بدان معنا نیست که می‌توانید به اندازه هفت کیلو لباس در داخل دیگ قرار دهید بلکه به این معناست که حجم لباس‌ها بعد از پر شدن آب داخل دیگ به این اندازه برسد.

 لباسشویی با صدا

بنابراین نباید بیشتر از سه کیلو لباس در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. یکی دیگر از دلایل خرابی بلبرینگ و کاسه نمد شستن پرده و پتو با این دستگاه است‌. ماشین‌های لباسشویی به کار رفته در منازل به هیچ وجه برای شستن پرده و پتو مناسب نیستند زیرا پتو و پرده آب فراوانی را به خود جذب می‌کنند و کار شستشو را برای لباسشویی سخت خواهد کرد. تراز نبودن پایه‌های دستگاه را نیز می‌توان به عنوان علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن در اثر خرابی کاسه نمد و بلبرینگ عنوان کرد.‌ بلبرینگ و کاسه نمد جزء قطعاتی هستند قابل تعمیر نمی‌باشند و حتما باید پس از خراب شدن آن‌ها را با قطعات جدید تعویض کرد. برای تعویض این دو قطعه ابتدا همه قطعات لباسشویی باز می شود. سپس دیگ لباسشویی از قسمت پیج شده از قطعه بلبرینگ جدا شده و قطعه جدید با قطعه معیوب تعویض می‌شود.

 

کمک‌ فنرها، علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن

خرابی کمک فنرها نیز ممکن است علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک باشد. کمک فنر قطعه‌ای است که در تمام لباسشویی‌ها وجود دارد‌. این قطعه از یک سمت به دیگ و از سمت دیگر به بدنه وصل شده است. وظیفه اصلی کمک فنر این است که دیگ لباسشویی را از محفظه آن جدا نگه دارد تا در هنگام چرخش دیگ با سرعت بسیار بالا در هنگام خشک کردن لباس‌ها با محفظه برخورد نکرده و آسیب نبیند و در اثر لرزش سر و صدا تولید نشود. با خراب شدن کمک فنرها هنگام خشک کردن لباس‌ها صدای ماشین لباسشویی تغییر می‌کند. برای رفع این مشکل حتما باید نسبت به تعویض قطعات معیوب کمک فنر اقدام شود.

 

این تعویض و تعمیرات را خودتون قادر نیستین انجام دهید پس به کمک یک متخصص احتیاج دارید با مجموعه تک تعمیر تماس بگیرید تا خدمت رسانی کنیم

پاسخگوی ۲۴ ساعته شما عزیزان

شماره تماس ….. 09196471847

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 27

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما