محل لوگو

علت جمع شدن آب در لباسشویی چیست؟


علت جمع شدن آب در لباسشویی چیست؟

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی چیست ؟؟

 

برای شستشو مناسب در لباسشویی وجود آب و شوینده نیاز اولیه است از این رو دستگاه شیری ورودی آب دارد پس از انتخاب برنامه مورد نظر بابت شستشو و شروع کار باید آب داخل دیگ پر شده و برنامه شستن انجام گیرد.

 

پس در حالت عادی در حالت روشن و اجرای برنامه آبگیری انجام میگیرد اما اگر در جمع شدن آب در حالتی اجرا شود که اصلا دستگاه را روشن نکرده اید می تواند بخاطر پارامترهای مختلفی باشد، علت پر شدن آب در ماشین لباسشویی معمولا بخاطر ایراد در:

 

شیر برقی

هیدروستات

 

معیوب بودن شیر برقی چیست ؟

 

 

شیر برقی ماشین لباسشویی از اجزای الکترو مکانیکی هستند که برای قطع کردن و کنترل جریان آب استفاده می شوند. در شیرهای برقی ورودی آب، اهرمی وجود دارد که از طریق محرک الکترومغناطیسی (سلونوئید) انجام میشود سیگنالی میگیرد که باعث باز شدن اهرم و خروج آب میشود.

 

پس از پر شدن آب سنسور سطح آب سیگنالی را به برد میدهد و باعث بسته شدن دریچه خروجی آب شیر الکتریکی شما میشود اینکه چرا در ماشین لباسشویی خاموش اب جمع میشود ؟ میتواند مشکلاتی در در شیر برقی شما رخ داده باشد.

 

شیرهای برقی ورودی آب تک یا چند قلو در ماشین های لباسشویی خانگی و صنعتی استفاده میشوند.

 

حال اگر شیر برقی خراب شود علت پر شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش میباشد.

 

به طور عمده باز ماندن دریچه و دلیل اصلی ایراد در شیر الکتریکی بخاطر تجمع کلسیم و رسوب داخل آن است این مشکل بخاطر پاره شدن فیلتر ورودی شیر برقی، سخت بودن آب ورودی به داخل دستگاه، فرسودگی قطعه، سوختن بوببین ها اتفاق افتد. اگر این قطعه خراب شود باید سریعا توسط متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی تعویض شود

 

جهت رفع مشکل خود با مجموعه تک تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند 

 

تک تعمیر 09113279837

 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 27

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما